به كمسيون حقوق بشر افغانستان !
نوشته دوكتور كاروان از المان نوشته دوكتور كاروان از المان

 

 

 

 

پس از تقديم  سلام و احترامات بي پايان،  بنده از طرف  خويش و كا فه ملت افغان جرأت  و شهامت تان را در تطبيق عدالت ومطالبه  محاكمه براي جنايتكاران خونخوار تبريك گفته  مو فقيت مزيد تان را در اجراي  عدالت  خواهانم.

بلي! بايد انتقام اين  خون هاي ريخته  شده  گر فته شده و جناياتي را كه   تاريخ كمترشاهد ان بوده و حتي  خو نخوار ترين  موجودات  عالم از ان نفرت دارند مورد باز پررسي  قرار گر فته، مجر مين و عا ملين ان به پنجه قا نون سپرده  شوند.

 با سير در اعمال اين جنايتكاران كه  دستهاي نا پاك ايشان تا شانه به خون ملت  بيگناه و  بيد فاع الوده بوده    جناياتي

را ميبينيم فراموش نا شدني  غير  قابل وصف  و غير قابل عفو?  جناياتي كه با ياد ان مو بر اندام راست شده و حتي درنده گان بيابان و و حشيان  عالم از ان رو گردان است ،جنا يات چون زنده بگور كردنها، بمبا ردمان شهر و ده و قريه وقصبه از صبحها تا شام،  قتل و قتال  هزار ها انسان بيد فاع و بيگناه ، فير هزار ها راكت در روز ، تجاوز به زن و دختر و حتي پير زنان و پير مردان ، تجاوز به اطفال معصوم در حضور  والدين ، قطعه قطعه نمودن  دو شيزه گان و زنان و هديه دادن ان به ديگران، ميخ كو بيدن به فرق  همنوعان خود و محرق ساختن انسانها ي زنده ، وحشت و بر بريت كه  با ياد ان اه از  دل سنگدلترين مو جودات  عالم بر خاسته و هزار ها هزار  جنايت امثال ان كه قلم از ذكر ان شرم دارد .

پس به هيچ وجه اين  جنا يتكاران و قاتلين ملت  قابل عفو نبوده و اعمال  خا ينانه  و دور از  وجدان انساني شان  قابل فرامو شي نبوده و نخواهد بود.

اما بايد خدمت محترمتان  خاطر نشان سازم كه  تطبيق عدالت  در مقابل ظلم و شكنجه و آوا ره گي و دربدري و بيچاره گي و هزار ها هزار بلا و افت و مصيبت را كه ملت بد بخت متحمل گرديده  با همچو حرکات  پايين نيافته، بلكه تمامي گرو ه هاي  جنايتكار و خايين  كه دستهاي نا پاك ايشان به  خون ملت ما الوده است ،بايد به  محكمه  ملت كشانيده   شوند.

از طرف  ديگر  بايد به اين هم  اگاهي حاصل  نمايم كه  تعقيب و محاكمه اين جنا يتكاران از طرف  دولت فعلي افغانستان واقاي كرزي نا ممكن بوده ، زيرا دولت  فعلي افغانستان  نه تنها  قدرت  محا كمه ايشان را ندارد .

پس لازم است براي محاكمه ايشان  محكمه معتبری كه با شمشير  عدالت جنا يتكاران را  سر برد  تشكيل گرديده و اين  قاتلين و جنا يتكاران  بنام  جنايت در مقابل بشر يت و كشتار ملت بيگناه و بيد فاع و اعمالي كه  شمهء ان ذكر گر ديد محكمه  گردند    .

پايان

 

 

 

              

 


February 4th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها